Een transactie met een kredietkaart kan noch geblokkeerd noch geannuleerd worden.
Om ons in staat te stellen uw betwistingsdossier te behandelen, hebben we een aantal documenten nodig. Deze documenten zullen u hieronder gevraagd worden tijdens het invullen van het formulier. Hoe vollediger ons dossier is hoe vlotter we uw aanvraag kunnen behandelen.
Alvorens wij uw betwisting kunnen behandelen is het belangrijk dat u eerst contact heeft opgenomen met de desbetreffende handelaar om te proberen een oplossing te vinden. Pas als hieraan geen positief gevolg gegeven werd door de handelaar of indien u geen antwoord ontvangen heeft, kunnen wij de betwisting opstarten. Gelieve dan ook een bewijs van contactname met de handelaar toe te voegen aan dit formulier.
Vul de eerste 6 cijfers van de kaart in of zoek deze op in de lijst.
Als deze 6 cijfers niet voorkomen in de lijst verzoeken we je de website van de uitgever van je kaart te raadplegen voor informatie over het starten van een betwisting.
Klantenreferentie van de kredietkaart:
Het nummer staat linksboven op uw maandelijkse uitgavenstaat.
10 cijfers beginnend met 6 of 7.
Voorbeeld: 6123456789 ou 7123456789.
U kan hieronder de gevraagde documenten toevoegen (max. 3 bestanden).
U heeft hiervoor de keuze tussen de volgende formaten: pfd, doc, jpg of png.
Gelieve er ook rekening mee te houden dat de maximale grootte per document 5 megabyte bedraagt.
Volgende documenten zijn vereist: