COVID-19 betwistingen

Werd je reis, evenement, vlucht, hotelreservering, huurauto geannuleerd door omstandigheden?

 

Neem dan eerst contact op met de handelaar, deze biedt je mogelijks een alternatief aan in de vorm van een voucher, terugbetaling, uitstel van service...

Ben je niet tot een akkoord gekomen en wil je toch een betwistingsformulier indienen? Om je case te behandelen hebben we de volgende documentatie nodig:

  • Een kopie van het getekende contract en de algemene voorwaarden.
  • Een kopie van de annulering van de dienst en de voorwaarden.
  • Alle correspondentie met de betrokken handelaar.

 

Het is belangrijk dat je ons een gedetailleerde uitleg van de feiten met de bijhorende documentatie bezorgt.
Zonder deze documenten zal je dossier helaas niet worden verwerkt.

In geval van annulering van de reis wegens ziekte, neem contact op met je annuleringsverzekering.

 

Hou er rekening mee dat het behandelen van je dossier geen garantie is voor terugbetaling.

Klik op een van de formulieren hieronder om je betwisting in te dienen:

 

Voor meer vragen over je rechten als consument in het kader van COVID-19, bezoek de Q&A pagina van het Europees Consumentencentrum.