Betwisten van een aankoop

  • Om een transactiebetwisting van een Bancontact, Maestro, Visa Debit of Mastercard Debit kaart te starten verzoeken we u de website of de app van uw bank te raadplegen.
  • Een transactie met een kredietkaart kan noch geblokkeerd noch geannuleerd worden.
  • Alvorens wij uw betwisting kunnen behandelen is het belangrijk dat u eerst contact heeft opgenomen met de desbetreffende handelaar om te proberen een oplossing te vinden (niet van toepassing voor frauduleuze transacties).
  • We openen een betwistingsdossier alleen als de betwiste transactie op uw maandelijkse uitgavenoverzicht staat of geregistreerd staat in uw bankapplicatie.
  • Zorg dat u uw betaalkaart bij de hand heeft (indien nog in uw bezit).
* Verplichte velden

Hou er rekening mee dat u pas een transactie kunt betwisten vanaf 15 dagen na de transactiedatum.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van de bestelbon of een gedetailleerde beschrijving.
  • Correspondentie met de handelaar met betrekking tot de betwisting.

Hou er rekening mee dat u pas een transactie kunt betwisten vanaf 15 dagen na datum van het terugsturen.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van de bestelbon of een gedetailleerde beschrijving.
  • Het bewijs van terugsturen met vermelding van de datum van terugsturen.
  • Correspondentie met de handelaar met betrekking tot de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Het bewijs van het juiste bedrag.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Het bewijs van dubbele afschrijving op dezelfde kaart.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Bewijs van betaling met een andere betaalmethode.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Het bewijs van annulering.
  • Een kopie van de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

We vragen u om enkel een betwisting in te dienen voor abonnementen die u aangerekend zijn minstens 15 dagen na uw annulatie.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw verzoek tot opzegging en een gedetailleerde beschrijving van uw abonnement.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
  • Als u vermoedt dat er fraude is gepleegd met uw kaart, moet u deze laten blokkeren door contact op te nemen met Card Stop op +32 (0) 78 170 170.
  • U kan pas betwisten eens de kaart geblokkeerd is.
  • Als uw kaart verloren of gestolen is, moet u verplicht een proces-verbaal laten opmaken bij de politie (bij voorkeur op lokaal vlak).
  • Voeg ook een kopie van dit proces-verbaal toe.
  • Als u vermoedt dat er fraude is gepleegd met uw kaart, moet u deze laten blokkeren door contact op te nemen met Card Stop op +32 (0) 78 170 170.
  • U kan pas betwisten eens de kaart geblokkeerd is.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van de hotelfactuur of de verblijfskosten.
  • In geval van annulering, het bewijs daarvan en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om de betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van het huurcontract en/of de voucher.
  • Bewijs van uitchecken en inchecken van het voertuig.
  • Een kopie van de uiteindelijke factuur.
  • In geval van annulering, het bewijs daarvan en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.
  • In geval van annulering, het bewijs daarvan en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van de kennisgeving van het faillissement.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

Als u uw verblijf heeft geannuleerd, vragen we u om de annuleringsvoorwaarden te controleren die bij uw reservering horen.

Als u een reisverzekering heeft en uw reservering niet-terugbetaalbaar is, hoeft u dit formulier niet in te vullen, maar dient u contact op te nemen met uw reisverzekeraar.

Om uw betwisting te valideren, vragen wij u om de volgende bewijzen aan het einde van dit formulier te verstrekken:

  • Een kopie van uw reservering.

  • Het bewijs van annulering.

  • Een kopie van de annuleringsvoorwaarden.

  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.


Gegevens van de kaarthouder

Kies de kaartuitgever en de eerste 6 cijfers van uw kaart.

Als de uitgever of de eerste 6 cijfers van de kaart niet verschijnen in de onderstaande vakken, vragen wij u om de website van de kaartuitgever te raadplegen voor informatie over de te volgen stappen bij een betwisting.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Als ze niet in de onderstaande lijst staan, neem contact op met uw bank, omdat wij geen geschillen behandelen voor kaartnummers die niet in deze lijst worden vermeld.

Klantenreferentie van de kredietkaart: Nummer dat linksboven op uw uitgavenstaat staat. 10 cijfers beginnend met 6 of 7. Voorbeeld: 6123456789 of 7123456789.

Kunt u wat meer details geven over de geldopname die u wilt betwisten?

Kunt u wat meer details geven over de tweede geldopname die u wilt betwisten?

Kunt u wat meer details geven over de derde geldopname die u wilt betwisten?

Indien u meer dan drie geldopname's wil betwisten, gelieve deze op een lijst te vermelden en deze lijst hieronder te uploaden.

No file chosen

Kunt u wat meer details geven over de aankoop die u wilt betwisten?

Kunt u meer details geven over de tweede aankoop die u wilt betwisten?

Kunt u meer details geven over de derde aankoop die u wilt betwisten?

Indien u meer dan drie aankopen wil betwisten, gelieve deze op een lijst te vermelden en deze lijst hieronder te uploaden.

No file chosen

 

  • Hou er rekening mee dat u pas een transactie kunt betwisten vanaf 15 dagen na de transactiedatum.

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van de bestelbon of een gedetailleerde beschrijving.

  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.

No file chosen
  •  Hou er rekening mee dat u pas een transactie kunt betwisten vanaf 15 dagen na datum van het terugsturen.
Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:
 
  • Een kopie van de bestelbon of een gedetailleerde beschrijving.
  • Het bewijs van terugsturen met vermelding van de datum van terugsturen.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen
  •  Hou er rekening mee dat u pas een transactie kunt betwisten vanaf 15 dagen na datum van het terugsturen.

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van de bestelbon of een gedetailleerde beschrijving.
  • Het bewijs van terugsturen met vermelding van de datum van terugsturen.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Het bewijs van het juiste bedrag.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Het bewijs van dubbele afschrijving op dezelfde kaart.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Bewijs van betaling met een andere betaalmethode.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Bewijs van annulering.
  • Een kopie van de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw verzoek tot opzegging en een gedetailleerde beschrijving van uw abonnement.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen
  • Als u vermoedt dat er fraude is gepleegd met uw kaart, moet u deze laten blokkeren door contact op te nemen met Card Stop op +32 (0) 78 170 170.
  • U kan transacties pas betwisten eens de kaart geblokkeerd is.
No file chosen
  • Als u vermoedt dat er fraude is gepleegd met uw kaart, moet u deze laten blokkeren door contact op te nemen met Card Stop op +32 (0) 78 170 170.
  • U kan transacties pas betwisten eens de kaart geblokkeerd is.
  • Als uw kaart verloren of gestolen is, moet u verplicht een proces-verbaal laten opmaken bij de politie (bij voorkeur op lokaal vlak).
  • Voeg een kopie van dit proces-verbaal toe.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van de hotelfactuur of de verblijfskosten.
  • In geval van annulering, het bewijs daarvan en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van het huurcontract en/of de voucher
  • Bewijs van uitchecken en inchecken van het voertuig.
  • Een kopie van de uiteindelijke factuur.
  • In geval van annulering, het bewijs daarvan en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • In geval van annulering, het bewijs en de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Een kopie van de kennisgeving van het faillissement.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

Gelieve volgende bewijsstukken toe te voegen:

  • Een kopie van uw reservering.
  • Het bewijs van annulering.
  • Een kopie van de annuleringsvoorwaarden.
  • Correspondentie met de handelaar over de betwisting.
No file chosen

U kan hier bewijsstukken opladen om uw betwisting te staven.

No file chosen